Zpracování cookies

Náš e-shop a partneři potřebují Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli zobrazovat informace týkající se Vašich zájmů.

Odmítnout vše můžete zde.

 

 

 

 

Vaše dotazy vám rádi zodpovíme na telefonní lince +420 777628155 v pracovních dnech v čase 8:00-15:00 hodin. Také můžete svoje dotazy směřovat na náš e-mail: info@poradenstvi-kosmetika.cz

 

 

 

 

 

 

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 799 Kč (30,36 EUR)
skladem
naše cena 1 265 Kč (48,07 EUR)
do 3 dnů
naše cena 3 039 Kč (115,48 EUR)
skladem

 

 

 

 

 

 

 


Nákup, vrácení a reklamace

JAK POSTUPOVAT PŘI NÁKUPU A POSTUP PŘI VRÁCENÍ ČI REKLAMACI ZBOŽÍ

1. Produkt, který Vás zajímá rozklikněte a u každého naleznete podrobný popis jeho funkce a složení.

Pokud jste si vybrali, v detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit". Pokud se Vám zdá cena příliš vysoká, ale přesto byste měli o produkt zájem, aktivujte u produktu službu "Hlídací pes". V e-shopu pravidelně provádíme akce na zboží a "Hlídací pes" zajistí, aby Vám včas přišel e-mail o změně ceny. Pokud si přejete aktivovat službu "Hlídací pes", bude od Vás vyžadován souhlas v souvislosti s GDPR (ochrana osobních údajů).

2.  Produkt se přesune do košíku. 

3.  Pokud máte v košíku všechno zboží, které si přejete nakoupit, zadejte způsob dodání a způsob platby. Tyto volby se nachází hned pod nakoupeným zbožím. Dopravce můžete volit mezi Českou poštou (balík do ruky, balík na poštu, balík do balíkovny) nebo Zásilkovnou. Pro zákazníky ze Slovenska zasíláme pouze formou Zásilkovny SK".

4.  V následujicím kroku vyplňte údaje o adrese, na jakou má být zásilka doručena.

5.  Na konci objednávky budete informováni o ochraně osobních údajů v souvislosti se zpracováním objednávky a bude vyžadován souhlas s obchodními podmínkami e-shopu.

6.  Dokončete objednávku kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku".

7. Na Vámi uvedený e-mail byste měli obdržet potvrzující e-mail se shrnutím celé Vaší objednávky i všemi údaji, které jste vyplnil(a). Prosíme, zkontrolujte si raději ještě jednou všechny údaje. Pokud jste žádný e-mail neobdržel(a), znamená to, že jste nejspíš při objednávacím procesu, uvedl(a) chybný e-mail. V takovém případě nás, prosíme, zkontaktujte a my chybný údaj opravíme. Taktéž by mohl být problém v tom, že potvrzující e-mail s objednávkou skončil ve složce spamů. 

8. Pokud jste zvolili platbu na dobírku, vyčkejte na další informace z našeho e-shopu. O odeslání budete informováni e-mailem. V e-mailu o odeslání zásilky taktéž naleznete fakturu ke stažení v elektronické podobě. Tištěná faktura se také nachází v balíčku, který Vám bude odeslán.

9. Pokud jste zvolili platbu předem na bankovní účet e-shopu, platební údaje naleznete hned v potvrzujícím e-mailu. Při zadávání platby vyberte účet v CZK pro české zákazníky a účet v EUR pro slovenské zákazníky. O zaplacení částky i odeslání balíčku budete informováni při každém kroku e-mailem. V e-mailu o odeslání zásilky taktéž naleznete fakturu ke stažení v elektronické podobě. Tištěná faktura se také nachází v balíčku, který Vám bude odeslán.

10. Po obdržení balíčku zkontrolujte obal. Pokud je poškozený, zásilku nepřebírejte a informujte se u doručovatele na reklamaci. Pokud zjistíte závadu po rozbalení balíčku, pořiďte fotografii a s popisem závady pošlete na náš kontaktní e-mail info@poradenstvi-kosmetika.cz

 

REKLAMACE ČI VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Váš záměr reklamovat či vrátit zboží nám, prosíme, oznamte na náš kontaktní email info@poradenstvi-kosmetika.cz a my Vám zašleme formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. 

Vrátit lze zboží v zákonné 14tidenní lhůtě u zboží, které bylo zakoupeno fyzickou osobou a nebylo zakoupeno na firmu. Oznámení o vrácení zboží musí být oznámeno písemně do 14ti dnů od přijetí zboží od přepravní společnosti na náš e-mail info@poradenstvi-kosmetika.cz. Lhůta na vrácení peněz je 14 dnů od doby vrácení zboží. 

Reklamovat lze zboží, které vykazuje výrobní vady, a to i takové, které nebyly zřejmé před otevřením výrobku. Reklamovat lze pouze zboží, kterému neuplynula expirační doba. Nárok na reklamaci budeme uplatňovat u firmy LR Health & Beauty a rozhodovat o kladném vyřízení reklamace bude firma LR dle jejích předpisů. O průběhu vyřizování bude zákazník informován. Lhůta pro vyřízení reklamace je 1 měsíc ode dne přijetí reklamace v jakéholi písemné podobě.

V případě dodání poškozeného zboží, postupujte dle těchto pokynů:

1) Pořiďte fotografii poškozeného zboží, krabice apod.

2) Zašlete fotografie s popisem poškození na náš e-mail info@poradenstvi-kosmetika.cz

3) Vyčkejte, dokud se s Vámi nespojíme. Následně se domluvíme na náhradě vadného zboží na naše náklady nebo na vrácení peněz.